Wij zoeken een HR-generalist
Wie zijn wij?
Wat ga je doen?
Als HR-generalist ben jij voornamelijk zelfstandig bezig met alle HR-activiteiten. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen van de relevante wet- en regelgeving en weet dit te implementeren in de organisatie. Daarnaast ben je de betrouwbare gesprekspartner voor het management en draag je bij aan een positieve werkomgeving.
Taken en verantwoordelijkheden
Wat breng je mee?
• Je bent het aanspreekpunt voor werknemers betreffende personeelszaken- en regelingen
• Je verzorgt de introductie en begeleiding van nieuwe medewerkers binnen de organisatie
• Je denkt en schrijft mee in het beleid rondom HR
• Je houdt je bezig met het opstellen, beëindigen en/of vernieuwen van arbeidscontracten
• Je houdt je bezig met verzuimbeheer
• Je verzorgt de introductie en begeleiding van nieuwe medewerkers binnen de organisatie
• Je houdt de veranderingen op het gebied van wet- en regelgeving rondom personeelszaken bij en deze wijzigingen implementeer je indien nodig in het personeelsbeleid
• Je voert administratieve taken uit, zoals het verwerken van de personeels- en salarisadministratie & diverse mutaties
• Een relevante afgeronde hbo-opleiding
• Bij voorkeur 1-3 jaar aantoonbare ervaring binnen de HR met kennis van HR-processen, arbeidsrecht en personeelsmanagement
• 16 – 20 uur per week beschikbaar
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Proactieve en oplossingsgerichte instelling met een hands-on mentaliteit
• Resultaatgericht met een analytische blik om pragmatisch aan de slag te gaan
• Je werkt accuraat, discreet en je bent integer
• Iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat en hart heeft voor het HR-vakgebied